CUM COMAND

În cadrul magazinului nostru online comanzi ușor și sigur. Iată cum:
• Dacă știi ce dorești să cumperi atunci tot ce trebuie să faci e să cauți produsul folosind câmpul de căutare de mai sus ori poți explora magazinul nostru până când găsești ceea ce îți place
• Ai găsit produsul dorit? Perfect! Adaugă-l în coșul de cumpărături
• Vizualizează pagina Coșului tău de cumpărături pentru a te asigura că totul e ok
• Finalizezi comanda fie prin plasarea comenzii fără crearea unui cont nou, fie folosind un cont deja existent
• Pentru datele de facturare și livrare avem nevoie doar de Email, Nume și Prenume, CNP, Adresa, Localitate, Județ și un Număr de telefon
• Selectezi metoda de livrare
• Iar în cele din urmă selectezi metoda de plată dând click pe denumirea acesteia
• Pentru a finaliza comanda dai click pe butonul CONFIRM COMANDA.

LIVRARE ȘI PLĂȚI

Livrare națională
Comenzile sunt livrate în toată țara prin curier Urgent-Cargus în aria de acoperire (localități fără km exteriori).În situația în care localitatea unde soliciți coletul este în afara ariei de Urgent-Cargus, poți opta pentru ridicarea de la sediu Urgent-Cargus din cel mai apropiat oraș.
Comenzile cu valoare pana la 400 ron se livreaza pe cheltuiala clientului. Valoarea aproximativa a costului transportului se poate calcula prin link-ul afisat in formularul de comanda. Comenzile peste 400 de roni sunt livrate pe cheltuiala S.C. Top Sport K9 S.R.L.

Termen Livrare
Termenul estimativ de livrare poate varia între 2 și 15 zile lucrătoare, în funcție de adresa de trimitere a coletului și disponibilitatea produselor pe stoc. Comenzile neconfirmate telefonic nu vor fi luate în considerare și nu vor fi expediate.

Plata Ramburs
Plata produselor comandate se va face la livrare, direct curierului Urgent-Cargus în momentul primirii produselor.

Cost livrare
- 25 Lei/kg (0.80 lei pentru fiecare km efectuat în cazul expedițiilor în afara rețelei Urgent-Cargus, într-un sens)
- GRATUIT pentru comenzile a căror valoare depășește 400 Lei

Livrare internațională
Pentru comenzi internaționale te rugam sa ne contactezi pe adresa de email: contact@topk9.com .

Primirea coletului
În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, el va fi contactat telefonic de către firmă de curierat.
Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate.

Anulare comenzi
În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail contact@topk9.com pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost încă trimisă spre curier, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a reține suma și a continua livrarea produselor. În cazul în care comanda a fost deja livrată, consultă secțiunea RETUR ȘI RECLAMAȚII pentru mai multe detalii.

Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.

CONTUL MEU

Iată avantajele creării unui cont de client în magazinul nostru online:
• Timpul redus de finalizare al unei comenzi fără a completa de fiecare dată datele de livrare și facturare
• Posibilitatea de a vizualiza istoricul comenzilor
• Crearea listelor de dorințe (wishlist-uri) cu produsele favorite
• Același cont de client poate stoca atât datele de persoana fizică, cat și datele de firmă

Crearea unui cont nou

Floare la ureche! Navighează aici unde trebuie să îți completezi adresa de email. Dacă aceasta este validă trecem la pasul doi unde va trebui să completezi informațiile personale (Nume, Prenume, Email, Parola).

La efectuarea primei comenzi desigur va trebui să completezi datele de livrare și facturare.
Editarea datelor contului de client

După logare te vom direcționa pe pagina de administrare a Contului tău unde vei avea posibilitatea de a edita atât informațiile personale cât și datele de livrare și facturare.

 

RETUR ȘI RECLAMAȚII

Conform reglementărilor legale, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul încheiat în termen de 14 zile calendaristice, necondiționat, de la primirea produselor, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în cazul în care observă diferențe între cele stipulate în contract și produsul livrat. Această perioadă se calculează din ziua în care a fost livrat produsul/produsele.
Înlocuirea sau returnarea coletului fără motiv sau dacă motivul nu este imputabil, transportul produselor înapoi către Topk9nutritie.ro îl va achita clientul, chiar dacă la momentul achiziției transportul a fost gratuit.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat în formularul de retur.
Formularul pentru reclamație și returnarea produsului îl găsești aici.

PROCEDURA DE RETUR
Pentru că totul să decurgă în interesul servirii impecabile a clientului, Topk9nutritie.roîți sugerăm următoarea procedură de retur:
1. descarcă și completează formularul de retur de mai sus
2. trimite formularul completat pe adresa contact@masheka.ro
3. după aprobarea returului expediază coletul prin serviciul de curierat dorit la adresa specificată în formularul de retur
4. vom înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 zile de la data primirii returului. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.